Patikimas nekilnojamojo turto vystytojas Vilniuje

Merko yra viena didžiausių gyvenamųjų namų projektų vystytojų Baltijos šalyse.
Tai yra ilgalaikio, kruopštaus ir dėmesingo darbo kuriant naujus namus rezultatas.

• Statoma

Vilnelės skverai

Merko vysto naują gyvenamąjį rajoną Vilniuje tarp Užupio ir Pavilnių regioninio parko. Tai vietovė, kurioje miestas susitinka su žaliaisiais parkais, o kaimyniniai gyventojai gali mėgautis Vilnelės upės slėnio vaizdais ir pasivaikščioti pievomis bei miško takais. Užupis ir Vilniaus senamiestis yra lengvai pasiekiami pėsčiomis, kaip ir netoliese esantys gražiausi gamtos vaizdai - Belmonto ir Markučių parkai. Gretimame Pavilnių regioniniame parke Vilniaus savivaldybė inicijavo projektą „Architektūros parkas“, kuris buvusį pramonės rajoną paverčia novatorišku gyvenamuoju rajonu - senas gamyklas keičia modernūs namai, asfaltuojamos naujos gatvės ir atnaujinama infrastruktūra.

Bastėja Life

Bastėja Life – tai naujos kartos išskirtinis gyvenamasis namas istoriniame Vilniaus senamiestyje, tarp Šv. Dvasios ir Strazdelio gatvių. Pro plačius, erdvinius namo langus atsiveria senamiesčio panorama, visai šalia – Vilniaus gynybinės sienos bastėja, Aušros vartai, Šv. Teresės bažnyčia.

Vilnelės slėnis

Vilnelės slėnis skirtas žmonėms, ieškantiems kažko daugiau nei standartinis daugiabutis. Pagrindiniai namų „Vilnelės slėnyje“ pranašumai:  didelės terasos ir balkonai, aukšti vitrininiai langai, šildomos grindys, kokybiškos interjero medžiagos, puikiai sutvarkyta erdvė aplink pastatus ir jaukūs vidiniai kiemai.

Fizikų II namai

Fizikų II namai – penkių aukštų gyvenamasis namas, kuriame įrengtas 71 butas. Gyvenamosios patalpos suplanuotos taip, kad namuose būtų kuo daugiau natūralios šviesos – pastatas suprojektuotas su dideliais langais, erdviais balkonais. Naujieji namai turi visas A klasės energinio naudingumo pastato savybes kartu su balkonais ir terasomis. Gyventojų patogumui yra požeminės ir antžeminės automobilių stovėjimo vietos.

• Pagrindinis puslapis

Merko statyba kaip butų vystytoja

Mes kruopščiai projektuojame savo namus, kviečiamės geriausius architektus ir dizainerius, kuriame interjero sprendimus ir kiemų planus, ir viską statome taip, kaip reikia. Mes kuriame Jums, kad galėtumėte gyventi puikioje aplinkoje.

Pirkėjų atsiliepimai

Noriu padėkoti Merko pardavimų vadybininkei Linai už labai malonų ir rūpestingą bendravimą. Butą pirkome Rinktinės Urban II projekte dar „iš brėžinio“. Nuo pat pradžių gavome išsamią visą informaciją, padėjo susitvarkyti net su bankiniais reikalais.

Aurelija
Rinktinės Urban II buto pirkėja

Norime padėkoti Merko už nuostabų statinį, nuostabioje vietoje, puikiai išplėtotą infrastruktūrą. Nuoširdus dėkui už nuoširdų, operatyvų bendradarbiavimą vykdant patalpų rekonstrukcijos planą. Esame patenkinti, geriausios rekomendacijos.

Indrė S.

Butą nusipirkome per vieną dieną ir tai buvo teisingas sprendimas, nes butas labai geras, kokybiškas, esame tikrai juo patenkinti. Po to ir savo draugams rekomendavome įsigyti butą Rinktinės Urban, jie taip ir pasielgė, tad galiu džiaugtis dar ir gerą darbą padariusi!

Diana
Rinktinės URBAN buto pirkėja

Kiekvienas namas – ypatingas

Pirmą daugiabutį namą Merko pastatė 1994 m. Nuo to laiko mes sukūrėme namus tūkstančiams žmonių, statydami didelius gyvenamuosius rajonus, pavienius daugiabučius namus ir jaukius terasinius namus.